کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

یک جایی بنویس

اول کنفرانس به استاد گفتم که دو شب است کابوس میبینم که جناب آقای زیمانسکی سوار ماشین استرلینگ شده و دارد من را دنبال میکند و چون هیچ تصوری از قیافه زیمانسکی ندارم،فقط صدای او که عینا صدای استاد است را میشنیدم،استاد گفت که اینها را بنویس.
+من هم حرف گوش کنم خب.
+باید مسلط میبودم به مطالب که نبودم.
+از ترفند های جذاب کردن کنفرانس استفاده نکردم.
+از بقیه سوال نپرسیدم.
+و هزاران عیب و ایراد دیگر.
+هنوز خیلی مانده تا یک سخنران خوب شوم!
+نا امید نمیشوم.
  • ۹۴/۰۷/۱۱
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی