کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

ساده نباش

+عنوان رو برای یادآوری یه ماجرا نوشتم که اگر بشه،یه پست واسش میزارم.
من باید به این خود باوری برسم که من میتونم.
مگر من چه چیز از بقیه کم دارم؟
با یک برنامه درست،با یک سعی همه جانبه،با یک تمرکز خوب،با یک پشتکار بی سابقه مسلما من میتوانم.
خدا هم کمک میکند و شکی در این ندارم.
تنها شکم شاید در این باشد که خودم کم کاری کنم!
اول باید هدفم مشخص شود،دقیق.تلاشم هم باید به اندازه هدفم باشد.
اتلاف وقت هم که ذاتا نباید داشته باشم.البته،بیشتر وقت کشی است تا اتلاف؛چون اصلا به جای درس خوندن کار دیگری نمیکنم که وقت را هدر بدهم!
+از بس غر میزنم و کاری نمیکنم که نپرس.
+انگیزه ای باید داشته باشم،چی؟!
  • ۹۴/۰۷/۲۰
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی