کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

زمان

به نظرم اگر بتوانم از زمانم درست استفاده بکنم،اصلا میتوانم به تمام خواسته هایم برسم.
اهداف همه قابل تحقق اند به شرطی که برایشان برنامه داشته باشم،رویشان کار کنم،زحمت بکشم،ولی با این اوصاف که فقط وقت را از دست میدهم،عمرا کاری از پیش ببرم.
تمرکز روی اینکه چه میخواهم،و کی میخواهم شاید برگ برنده من باشد.
من از زندگی چه میخواهم؟
ده،بیست،سی سال آینده را چگونه میخواهم؟اصلا آیا میخواهم؟
امروزم را چگونه میگذرانم؟
در زندگی ام هدف ندارم!اگر هدف داشتم که وضعم تا به این حد بی برنامه و درهم و برهم نمی بود.
یک کاری باید بکنم.یک واکنشی باید نشان بدهم.
وضع اینطور پیش رود.
+میدانم که این راه به بیراهه می انجامد اما باز کاری نمیکنم.
-مفتضح شده حال و روزم.
+باید هدفمند بود.
  • ۹۴/۰۸/۲۲
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی