کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

میهمان

امروز از اول صبح سر کلاس دکتر ف میهمان رفتیم،و تا شام که خانه ی پدربزرگ میهمان بودیم.
+استاد خیلی خوب تدریس میکند،فقط به تعدادی دانشجوی فعال جهت یادگیری مطالب نیازمندیم.
+از اول کلاس تا آخر سرپا بود،و فقط داشت مینوشت و توضیح میداد،علم را باید اینگونه آموخت.
-خودم را بسیار با فاصله از آنچه که باید می بودم،دیدم.
-وظیفه دانشجو بودم را اصلا بجا نمی آورم.
-از فرصت و امکانات و اساتید باید استفاده کرد.حیف که تا این نعمتها را داریم،قدرش را نمیدانیم.
*اگر بدون مطالعه سر کلاس دکتر بروم،به خودم ظلم کرده ام.البته باید منتظر تنبیه هم باشم.
+روی دوستی هایی که من را غریبه میدانند،حساب نکن.
-اگر الان درس نخوانم ،شب امتحان چگونه خواهم خواند؟
+باید هدفم را مشخص،نیت،تلاش،به خدا توکل و نتیجه را به خودش واگذار کنم،آنوقت نتیجه را میبینم.
  • ۹۴/۰۹/۰۷
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی