کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

خوشحالم

از خوشحالی بلاگری که یک پست بعد از مدتها منتشر کرده،از پیدا کردن کار گفته،از مصمم شدن برای تصمیمی که قبلا گرفته بود،گفته،خوش حالم.

خوش حالم که خوشحالی را در سطر هایی که خواندم،حس کردم.

حس خوبی دارم از خواندن پستش؛از حس خوبش،از امیدش.

خدایا؛خوشحالی همه را میخواهم.رسیدن به خواسته های قلبی،اگر صلاح است،برای همه میخواهم.

خدایا،دوستت دارم.با تو بودن را میخواهم.با تو همه چیز را میخواهم و بی تو هیچ را.

خدایا،خواسته ها و خواهش های زیادی دارم،گاه آنها را از تو طلب میکنم و گاه خسته میشوم از دوباره خواستنش؛خودت میدانی که من از سر تا پا نیازم،طلبم،محتاجم،بر من ببخش اگر گاهی از خواستن خسته میشوم.

  • ۹۴/۰۹/۲۶
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی