کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا،در این چند مدت وسوسه ی اینکه به یک همراه و همدم نیاز دارم،زیاد به سراغم می آید؛
ولی میدانم که اصلا آماده نیستم و هرگز نمی خواهم که اشتباه محضی را دانسته مرتکب شوم.
خدایا،من تو را میخواهم و میدانم که تو برای من کافی ایی.
خدایا،خیلی بد است که تو را فراموش میکنم خیلی وقت ها.
خدایا،نمی خواهم که در شهوت جنسی غرق شوم و این در حالی است که میدانم این اول راه است و شهوت مال و مقام وشکم و...از این هم وحشتناکتر و خطرناک ترند.
خدایا،آنی مرا به حال خودم وامگذار.خدایا اگر من خطا کردم و تو را رها کردم،تو رهایم نکن و هدایتم کن.
آمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی