کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا،نمیدانم چه کنم.
در این روزها آرام نیستم.
میخندم،میخوابم،میخورم،میگویم،میشنوم، اما چیزی اذیتم میکند که نمیدانم چیست.
ناراحتم،اما نمیدانم از دست چه کسی.
عصبی ام اما نمیدانم از چه چیز.
خدایا،آرامم کن.
من ذره ای از آرامشت را میخواهم،
ذره از صبرت را هم میخواهم.
تا صابر باشم در برابر چیزی که تو خواسته ای.
خدایا توبه هم میکنم از تمام کار هایی که دانسته یا نادانسته خلاف حکم تو مرتکب شده ام.
خدایا،توبه ام را بپذیر که بسیار توابی.
خدایا چقدر با تو بودن خوب است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی