کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا،نمیدانم چه و از کجا و چگونه بگویم!
بعضی وقت ها آنقدر تنها احساس تنهایی میکنم و هیچکس را جز تو نمی یابم،بعضی وقت ها هم آنقدر در شلوغی گم میشوم که دوباره کسی جز تو نمی یابم.
خدایا،عجیب تر آنکه در هر حالتی من خود را از تو دور میبینم نه تو را از خودم!
خدایا،خیلی مواقع کم می آورم،از کوره در میروم،میخواهم که نباشم،در آن لحظه دست را محکم تر بگیر و دلم را قرص کن،تنها تویی که در آن لحظه ها میتوانی کمکم کنی.
خدایا،دوستت دارم،و میخواهم این دوست داشتن را برایت ثابت کنم و میدانم این اثبات هم بدون کمک تو ممکن نیست.
خدایا،از تو میخواهم که زندگی ام سرشار از تو شود،پر از تمام نیکی ها و زیبایی ها!
خدایا،میخواهم که در لحظه هایم تنها تو را ببینم،تنها با تو باشم،تنها تو را احساس کنم.
خدایا،کمکم کن ویک لحظه مرا به حال خودم رها نکن،آمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی