کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا،زبان آفت بزرگی دارد؛اینکه حرفی را زدن یا نزدن و کجا چه گفتن بلدی میخواهد،کمکم کن که این زبان به هر حرفی نچرخد.
خدایا،دوستانی میخواهم که رفیق راه باشند تا تو؛نه رفیق نیمه راه تا بیراه.
خدایا،لحظات عمر را به آسانی از دست میدهم،نمیخواهم که عمرم را تلف کنم؛عمرم را پرسود و برکت میخواهم.
خدایا،غفلت را نمی خواهم.میخواهم اگر اشتباه یا گناه یا خطایی هم کردم،در بی خبری و غفلت نباشم لااقل بتوانم جبران کنم.توبه کنم.
خدایا،دوست داشتن و بندگی و عبادت تو را میخواهم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی